Casal d’estiu

Fes clic a la imatge per ampliar el díptic informatiu o descarrega’l en PDF aquí.

Atenció: Finalment, a causa del poc nombre d'inscripcions, el 5è i últim torn (del 26.07.21 al 30.07.21) queda anul·lat.

+ INFORMACIÓ

Com són les entrades (de 8:45 a 9:05h) i sortides (de 16:40 a 17h)
  • Totes per la reixa blava del pati, però cal evitar aglomeracions.
  • Al arribar s’ha d’avisar si els i les participants han mostrat símptomes amb la Covid19. Aquesta comprovació de símptomes l’han de fer les famílies a casa, cada dia abans d’anar al casal. Us adjuntem el document amb el llistat de símptomes.
S’ha de dur mascareta?
  • 😷 Obligatori a partir dels 6 anys i recomanable a partir de 3 anys.
  • 👉Els dies que anem en autocar (dimecres i dijous), tothom l’ha de dur.
Què cal portar?
  • 🎒Motxilla amb: esmorzar de mig matí, cantimplora, gorra, crema solar, banyador, tovallola, calçat d’aigua.
  • 🏊 En el cas dels dimecres que anem a la piscina, cal dur el banyador posat de casa, i roba interior de recanvi a la motxilla. A més, els i les d’infantil (P3, P4 i P5) hauran de dur també bombolleta o braçals.
  • 🏞 En el cas dels dijous que anem de sortida, no caldrà dur el banyador, tovallola ni calçat d’aigua.
Quin és el menú?

🍽Us adjuntem el document amb el MENÚ del dinar del casal d’estiu.

On anem de sortida?

👁Els dijous al matí anem de sortides. El dijous 1.07 anem el parc del Joan Brossa (Montjuïc) i el dijous 8.07 al Cosmocaixa.

PREINSCRIPCIÓ: Enllaç a l’aplicatiu

(fent clic a “Enllaç” accediu a l’aplicatiu de la Campanya de Vacances de BCN des d’on es tramita la preinscripció)

SOL·LICITUD D’AJUT ECONÒMIC: enllaç a la informació i enllaç a l’aplicatiu d’ajuts econòmics

Per aquelles famílies que ho necessitin, fent clic a “enllaç a la informació” trobareu tota la informació en relació els ajuts econòmics que ofereixen des de la Campanya de Vacances de l’Ajuntament de BCN, i fent clic a “enllaç a l’aplicatiu d’ajuts econòmics” podreu accedir a l’aplicatiu des d’on es tramiten. (Període de sol·licitud: del  24.04 al 21.05)

Recordatori: l'atorgament d'ajuts econòmics de l'Ajuntament corresponen al 30, 60 o 90%, amb un màxim d'una activitat per infant i amb el barem que correspongui. Tanmateix, poden aprofitar-la les que no tinguin cap tipus de dificultat econòmica.

SOL·LICITUD DE PERSONAL DE SUPORT per aquells infants amb NESE, cal que ho indiqueu a la inscripció i ho comuniqueu enviant un correu a casal@orlandai.org (Període de sol·licitud: del 24.04 al 21.05)

DOCUMENTACIÓ DEL CASAL D’ESTIU 2021

Full d’inscripció (PDF)*: INSCRIPCIÓ – 2021

Declaració responsable per la Covid-19 (PDF)*: DECLARACIÓ RESPONSABLE – 2021

Autorització per entrar i sortir sol/a de l’escola (opcional) (PDF): AUTORITZACIÓ – 2021

*Aquesta documentació s’ha d’enviar a casal@orlandai.org un cop fet el pagament, juntament amb el resguard, la targeta sanitària i el carnet de vacunes.

CRITERIS PER A LES ACTIVITATS D’EDUCACIÓ EN EL LLEURE EN EL MARC DE PANDÈMIA PER COVID19
Des del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, i la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya ja han facilitat els nous criteris per tal de seguir amb un estiu amb lleure segur. Destaquem els següents:
  • 👥 Grups de convivència: recomanats de 10 a 14 participants i màxim de 24/grup.
  • 🍽 Àpats: sense separació intercalada entre els membres d’un mateix grup, però amb espai entre un grup i un altre.
  • 😷 Mascaretes: recomanable a partir de 3 anys i obligatori a partir de 6 anys.

(per a més informació, fent clic a “criteris” accediu al document oficial)

El casal d’estiu de l’Orlandai, és un casal organitzat des de la comissió de casal de l’AFA, l’escola i la coordinadora, que s’ofereix durant el mes de juliol per infants de 3 a 12 anys. El casal segueix el mateix horari de durant el curs escolar, compta amb les instal·lacions de l’escola, tot i que també s’hi fan activitats externes com la piscina o les sortides.
El casal d’estiu és un espai per compartir i gaudir junts. Una alternativa per superar
els dies càlids de les vacances d’estiu! Una proposta d’activitats, jocs, gimcanes i tallers, que combinen les arts i l’esport en un context d’educació en el lleure. A més dels jocs d’aigua, un matí de piscina ben refrescant, i sortides emocionants!
Un casal inclusiu, on els nens i nenes poden seguir creixent i gaudint!

Personal responsable:

• Marine Budin (Diablesses i Microxips)
  • Núria Pons (Orenetes)
  • Mariona Molas (Orenetes i Diables)
  • Luisa Martinez (Fades i Microxips)
  • Sandra Castro (Avionetes)
  • Marian Lugo (Fades i Avionetes)
  • Mercè Carrilero
  • Marta Ibars
  • Laia Carreras (coordinadora casal d’estiu)

Contacte:

casal@orlandai.org