Comissió d’Esports

Què fem

• Ens encarreguem de gestionar l’Esport Extraescolar:
    • Iniciació esportiva
    • Bàsquet
    • Voleibol
    • Curses d’orientació
    • Cros
    • Esport per a famílies
  • Un cop per trimestre ens reunim amb els delegats dels equips i l’equip de coordinació esportiva:
    • Sergi Giménez
    • Lluc Carrasco
    • Laura Novel
  • Donem suport a l’organització esportiva de la Setmana Esportiva, les 24 hores de Bàsquet i vòlei i les estades esportives.

• Continuar amb la gestió de cada any.
  • Fomentar la màxima participació i col·laboració de tota la comunitat educativa ( alumnes, exalumnes, entrenadors/es, mestres i famílies.)
  • Fer almenys dues reunions anuals per fer un seguiment dels equips i compartir
    informacions rellevants.
  • Compartir decisions sobre el bon funcionament de l’esport a l’escola: número
    d’equips, protocols (per exemple per la priorització de jugadors/es d’altres
    escoles), necessitats que es traslladin des de la coordinació d’esports, etc.
  • Promoure l’esport escolar de manera transversal (des de l’escola i les famílies
    d’ex-alumnes, al barri).

Formen part de la comissió

• Marian Lugo (mare)