Presentació

L’AFA és l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola, i promou la implicació i participació de les famílies en la vida de l’escola i de la mateixa associació, tot analitzant les seves propostes i suggeriments.

L’AFA, juntament amb el claustre de l’escola, gestiona:

ACTIVITATS DE MIGDIA

En la franja horària del migdia hi ha diferents activitats, pensades i programades en funció de l’edat, que complementen les activitats escolars curriculars:

• Psicomotricitat
  • Jocs de taula
  • Natació
  • Jocs organitzats al pati
  • Anglès
  • Escacs

SERVEI DE MENJADOR

Amb cuina pròpia i un equip de monitors que vetlla per l’aprenentatge dels hàbits en el menjar.

ESPORT EXTRAESCOLAR

• Iniciació al joc esportiu des dels 6 anys.
  • Equips de vòlei i bàsquet des dels 8 anys.
  • Equips de vòlei i bàsquet per als exalumnes.
  • Equips de vòlei i bàsquet per als pares i mares.
  • Curses d’orientació i cros.

Més informació al blog d’Esport Extraescolar.

ACTIVITATS DE TEATRE EXTRAESCOLAR

S’ofereixen activitats d’iniciació a l’expressió, representació i llenguatge teatral, per a l’alumnat de parvulari, de primària, ex-alumnes i pares i mares. Podeu consultar horaris i més informació al blog de Teatre extraescolar.

CASAL D’ESTIU

Durant el mes de juliol, a l’escola s’organitza un casal d’estiu.

ADQUISICIÓ COL.LECTIVA DELS LLIBRES DE TEXT

Abarateix el cost anual dels llibres i educa el respecte pel material comú.

VOLUNTARIS

Grup de pares i mares voluntaris que participen de manera puntual en feines que cal fer a l’escola. Apunta’t a la borsa de Voluntaris.