Famílies

Les activitats que les famílies fem a l’escola són les següents:

CORAL

La coral d’adults de l’Orlandai va néixer el 2017. Estava formada per mares i pares de l’escola però oberta a tothom que s’hi vulgués apuntar.

Es va deixar de fer i de moment és un projecte adormit.

CLUB DE LECTURA

El Club de Lectura es va crear el 2011 i hem llegit una seixantena de llibres. La pròxima sessió serà al novembre o principis de desembre amb: “El retrat de matrimoni de Maggie O’Farrell”

Ens reunim sempre a la biblioteca de l’escola a les 19.30, normalment els dijous, però no és un dia fixe. La data de la propera trobada, així com el llibre a llegir, el decidim tots plegats en cada sessió.

El club el formem mares i pares de l’escola, o que eren de l’escola; professorat actiu i/o jubilat i també algú d’alguna manera vinculat amb l’escola. La participació és oberta a tothom relacionat amb l’escola, és gratuïta i no requereix cap compromís, es pot anar a una sessió, a quatre a totes…

Els/les que estem al club, tenim un grup de WhatsApp i un grup de mail, al que es poden anar afegint gent, que ens serveix per quedar, modificar dates, decidir què cal portar,… Una altra característica que tenim és que sempre portem entre tots un àpat i beguda relacionada amb el llibre en qüestió, per anar picant durant la sessió.

ESPORTS

L’Escola ofereix activitats esportives adreçades a pares i mares.

Els dilluns hi ha bàsquet de 21.45 a 22.45.

Els dimarts hi ha volei de 21.15 a 22.30.

Els coordinadors són el Lluc Carrasco, el Marc Segura i el Sergi Giménez.

El preu de l’activitat són 115 euros anuals i 45 trimestrals.

IOGA

El ioga per adults es una activitat que es va deixar de fer degut a la manca d’espai.

TEATRE

Endrapa és una companyia de teatre creada l’any 2013 i formada per 14 mares i pares de l’Escola Orlandai. La dirigeix l’actriu Mònica Glaenzel. Fins ara hem estrenat aquestes obres:

• Tot queda en família (2013)
  • Glups (2014)
  • Històries de les formigues perdudes (2015)
  • Anís, croquetes i cocos (2016)
  • Rols (2018)

Fem les obres a l’Escola Orlandai i també hem actuat al Teatre de Sarrià i a la Casa Orlandai.

Ja estem pensant en l’obra d’aquest curs. Estigueu atents!