TUTORIA CM

Us comuniquem que a finals de la setmana passada ens van notificar la concessió de l’augment de 1/2 plaça de mestre a la ZER, el qual havíem reclamat i ens pertanyia per ràtio.
Divendres vam parlar amb el personal implicat i, després de consultar a Serveis Territorials la viabilitat de la nostra proposta,  vam decidir el següent:
– La Montse Lozano es queda a l’Escola d’Olvan per tot el curs i, per tant, continuarà la TUTORIA de CM a jornada sencera.
– La Jordina Subirana s’incorpora a 1/2 jornada i farà suport a les dues escoles de la ZER, allà on hem detectat més necessitats.