Descomptes especials amb el carnet de l’AMPA

Amb el carnet de l’AMPA, que podrà recollir  cada família a principis de setembre quan deixeu el material dels nens pel curs , podreu gaudir de diferents descomptes en establiments de Reus:

• SEIBE: oferirà un 15% de descompte en l’equipament Escolar (bates, xandall, samarretes, etc).
  • L’Agència de Viatges Business & Travel, situada al Carrer del Batan, 27: Totes aquelles persones que presentin el carnet de soci disposaran d’un descompte d’un 5% del PVP en viatges combinats, hotels de ciutat, hotels de costa, creuers i circuits.
  • Kirila
  • Descompte a les colònies escolars d’un 10%
  • Descompte a l’excursió de la granja a P-4 i P-5 d’un 40%

I molts més! Comercial Reus Grup 4, Centre Dental Tuces. A principis de curs, a tots els socis se us farà arribar un llistat amb els establiments adherits al conveni de descomptes per ser de l’AMPA de la Mowgli.