Qui som ?

L’AMPA de la Mowgli som tots!

Entre tots fem tot allò que la Junta dissenya i organitza, amb la realització de petites comissions per a un bon funcionament i un millor repartiment de les tasques.

L’AMPA ofereix un seguit d’activitats i iniciatives que són un recolzament a l’Escola. Sempre en benefici de les famílies, ajudant a millorar la qualitat del desenvolupament dels vostres fills i filles.

La junta de l’AMPA és qui, de forma altruista i voluntària, gestiona el bon funcionament de tot l’engranatge de l’associació durant 2 anys: empreses de menjador, estat de comptes, activitats extraescolars, festes, etc.

Així doncs us encoratgem a fer-vos socis de l’AMPA i també que participeu activament en les seves propostes.

Animeu-vos a seguir llegint i veure tot allò que implica pertànyer a l’AMPA de l’Escola Mowgli.

Aconseguiu ja el vostre carnet de l’AMPA i entre tots, fem Escola!