TALLER : COM FER COLÒNIA AMB PLANTES AROMÀTIQUES.

Els alumnes de 2n experimentem i intentem fer  la nostra colònia.

Què hem necessitat?

– Un pot de vidre.

– Plantes aromàtiques ( espígol, menta, romaní, farigola …)

– Alcohol de 96º

Què hem fet ?

– Hem omplert una quarta part d’un pot de vidre amb la nostra  planta aromàtica.

– Afegim alcohol de 96 graus.

– Tapem bé el pot i el sacsegem.

– El deixem  reposar quaranta dies a sol i serena  ( el pot ha d’estar en un lloc on rebi la llum natural del dia i la foscor de la nit) i un dia a la setmana remenem el pot.

– Passats aquests dies, colarem el contingut amb un colador damunt d’un embut i omplirem una ampolla de vidre. Hem de deixar la quarta part de l’ampolla buida.

– Omplirem la quarta part de l’ampolla restant amb aigua destil·lada o bé amb aigua bullida i refredada.

– La nostra colònia estarà a punt.

Esperem que faci molt bona olor!

Les mestres i alumnes de 2n .