En rebuig a la violència.

A l’escola ens hem adherit a l’aturada de 15 minuts convocada avui en protesta pels greus esdeveniments que van tenir lloc ahir a Catalunya.

Hem baixat al patí i hem llegit un comunicat que explicava als nens i nenes que res es pot solucionar amb la violència.

D’acord amb aquest principi demà ens afegirem a l’aturada general i no farem classe.

Activitats de llengua P4

Aquí teniu una mostra d’algunes de les activitats que hem anat realitzant a l’aula per tal d’anar entrant al món de les lletres d’una manera divertida.

Penseu a clicar sobre les fotos perquè es despleguin totes les altres.

CIMG0300

CIMG3229

Comiat de 6è

El passat divendres 2 de juny els alumnes de l’escola es van acomiadar dels nens i nenes de 6è ja que aquest any és l’últim que passen a l’escola. Podeu veure les fotos aquí.

P6020041

SORTIDA AL ZOO P5

Els alumnes de p5, aquest curs, hem treballat els animals salvatges i com a cloenda del projecte, hem anat a passar el dia al zoo.

Tot i que el temps, en un principi no ens va acompanyar gaire, ens ho vam passar genial!!!

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos.

Cambiar tamañoP1220241