ACTIVITATS D’AULA P4

Comencem un nou curs amb il·lusió i moltes ganes de treballar!

En aquest enllaç podreu veure les fotografies d’algunes de les activitats d’aula i joc simbòlic que van fent al llarg del curs els alumnes de:

P4-A Bosc de Cal Miralda i P4-B Ermita Mare de Déu de Gràcia.

ANEM A LA PISCINA!

Els alumnes de cicle Inicial, anem  l’últim dia d’escola  a la piscina de les Brucardes ( St.Fruitós).

Ens ho hem passat genial, fent una remullada i jugant amb els companys i mestres. Us adjuntem algunes fotos !

Bon estiu a tothom!

Les mestres de C.Inicial

L’HORT A E.I.

Aquest curs, tots els alumnes d’E.I. hem fet activitats relacionades amb l’hort. Hem observat i experimentat a la classe com es planten llavors, esqueixos i plantes. Cada setmana regàvem les torretes on ho havíem plantat i quan creixien les trasplantàvem a l’hort amb l’ajuda del Josep que és qui ens ha assessorat. Hem plantat faves, pèsols, cebes, alls, plantes aromàtiques i flors. L’hort ha estat un espai compartit amb els altres cicles; hem après molt de la natura i del treball conjunt,.

Aquí podeu veure les fotos de cada nivell.

Hip-Hop

El Cicle Superior vam anar a veure un espectacle de Hip-Hop a Manresa i ens va agradar molt, a més hi vam trobar algun “famós” que, junt amb la resta de la companyia, va sortir al final a saludar-nos, fer-se fotos amb nosaltres i, fins hi tot, a signar un munt d’autògrafs!