TALLER “LA JOGUINA NO JUGA” P4

Dilluns, 27 de novembre, ens van venir a fer un taller anomenat “La joguina no juga” a P4. La dinàmica del taller consisteix en fer-nos adonar que quan anem a comprar hem de demanar sempre el tiquet per si posteriorment hem de fer una reclamació. Es fa d’una manera teatrelitzada i lúdica, la qual cosa ho fa més entenedor.

TALLER : COM FER COLÒNIA AMB PLANTES AROMÀTIQUES.

Els alumnes de 2n experimentem i intentem fer  la nostra colònia.

Què hem necessitat?

– Un pot de vidre.

– Plantes aromàtiques ( espígol, menta, romaní, farigola …)

– Alcohol de 96º

Què hem fet ?

– Hem omplert una quarta part d’un pot de vidre amb la nostra  planta aromàtica.

– Afegim alcohol de 96 graus.

– Tapem bé el pot i el sacsegem.

– El deixem  reposar quaranta dies a sol i serena  ( el pot ha d’estar en un lloc on rebi la llum natural del dia i la foscor de la nit) i un dia a la setmana remenem el pot.

– Passats aquests dies, colarem el contingut amb un colador damunt d’un embut i omplirem una ampolla de vidre. Hem de deixar la quarta part de l’ampolla buida.

– Omplirem la quarta part de l’ampolla restant amb aigua destil·lada o bé amb aigua bullida i refredada.

– La nostra colònia estarà a punt.

Esperem que faci molt bona olor!

Les mestres i alumnes de 2n .

Celebrem Sta. Cecília

El dimecres 22 de novembre a l’escola hem celebrat Sta. Cecília.

Hem fet parelles de classes i així hem gaudit de petits concerts entre tots i totes. Ha sigut una tarda ben musical i  hem gaudit tots junts d’aquesta diada.

Aquí trobareu enllaçades les imatges de cada concert aparellat!

6è amb els seus fillols i filloles de P-3

5è amb P-5

4t amb P-4

3r A amb 2n

3r-B amb 1r

EXPOSICIÓ: EL BOSC DELS CONTES

Aquesta setmana, a la Sala del poble podeu trobar l’exposició: El bosc dels contes.

En ella hi podeu trobar versions molt diferents dels contes clàssics de tota la vida. Això fa que es converteixin en històries molt divertides, diferents i fins i tot, sorprenents! Els personatges que creiem conèixer tant bé, potser… i només potser, ens deixaran bocabadats!

Us convidem a visitar-la junt amb els vostres fills i filles!

Aquí us deixem un recull de fotos de la nostra experiència.

4t

P5 Pretending to be animals

Un dels centres d’interès que es treballen a l’hora d’anglès a Educació Infantil són els animals.

Aquesta setmana els nens i nenes de P5 han portat a terme una activitat en la qual havien de fer veure que eren un animal.

La consigna era imitar un animal escollit per ells, i donar pistes als companys/es per tal que poguessin esbrinar de quin animal es tractava. D’aquesta manera havien d’aplicar els conceptes apresos a classe per tal de descriure un animal (colors, accions que pot i no pot fer…).

Aquí teniu el recull de fotografies d’aquesta activitat.

DECORACIÓ PASSADÍS 1r

Els de 1r ja hem penjat la decoració al costat de la nostra porta.

A plàstica hem elaborat el nom de la nostra classe “La Font del Pont” fent un collage amb paper de diari, de xarol i boletes de paper de seda.

També hem escollit un cos per a cada nen i nena de la classe i li hem posat la nostra cara. Fem molt riure!

HORT 2n

Els alumnes de 2n, el passat dimarts 6 de novembre, vam baixar a plantar i sembrar a l’hort!

Els de segon A vam plantar : remolatxa i pastanagues.

Els de segon B vam plantar: enciam de fulla llarga i naps.

Abans de baixar a l’hort  vam fer una petita rotllana  per explicar-nos la informació , buscada a casa, de la verdura que cada un  va triar.

Un cop més, gràcies Families!

Les mestres de 2n.

PLÀSTICA A P3

Els alumnes de P3, cada setmana fem alguna activitat de plàstica. Moltes de les activitats de plàstica van relacionades amb les estacions de l’any, i es fan servir diferents tècniques i material.

En aquest enllaç hi anirem penjant les fotos que anem fent al llarg del curs i, de tant en tant, n’hi anirem afegint de noves. Per veure-les cliqueu damunt la imatge.

Visita del Geomet a P4

Aquest entranyable personatge ens visita de tant en tant i ens fa riure ballant per la classe. Sempre l’acompanyen els seus amics, els cossos geomètrics. Aquesta vegada s’ha deixat agafar i aquí ens teniu ben retratats i ben contents! Cliqueu a la foto i ens veureu.