L’HORT A E.I.

Aquest curs, tots els alumnes d’E.I. hem fet activitats relacionades amb l’hort. Hem observat i experimentat a la classe com es planten llavors, esqueixos i plantes. Cada setmana regàvem les torretes on ho havíem plantat i quan creixien les trasplantàvem a l’hort amb l’ajuda del Josep que és qui ens ha assessorat. Hem plantat faves, pèsols, cebes, alls, plantes aromàtiques i flors. L’hort ha estat un espai compartit amb els altres cicles; hem après molt de la natura i del treball conjunt,.

Aquí podeu veure les fotos de cada nivell.

Hip-Hop

El Cicle Superior vam anar a veure un espectacle de Hip-Hop a Manresa i ens va agradar molt, a més hi vam trobar algun “famós” que, junt amb la resta de la companyia, va sortir al final a saludar-nos, fer-se fotos amb nosaltres i, fins hi tot, a signar un munt d’autògrafs!

FESTA DE CLOENDA DEL PROJECTE “UN PASSEIG PER LA LACETÀNIA”. SALLENT.

El passat divendres, els nens i nenes de 4t. vam anar a Sallent a la festa de cloenda del projecte “Un passeig per la Lacetània” i allà ens vam poder trobar amb altres nens i nenes d’escoles de la comarca que també hi han participat.

Va ser un matí ben divertit !

Aquí podeu veure les fotos i el  vídeo de la festa..

PINTEM AMB EN LLUÍS PUIGGRÒS

Aquesta setmana ens ha visitat l’artista Lluís Puiggròs!

Ha passat per totes les aules i li hem pogut ensenyar els treballs de plàstica que hem fet inspirats en la seva obra. També ens ha explicat moltes coses sobre la seva trajectòria artística.

Hem gaudit molt podent pintar amb ell. Ens han sortit uns quadres preciosos! En podreu veure el procés si cliqueu els següents enllaços:

PRIMER

SEGON

TERCER

QUART

CINQUÈ

SISÈ

EGIBA (Congost, de Manresa) 3r i 4t

El dillluns 7 de maig els alumnes de Cicle Mitjà hem passat el matí a la zona esportiva El Congost, de Manresa. Mentre una classe feia activitats a l’escola de gimnàstica del Bages “Egiba”, les altres ens divertíem a l’skatepark amb patins i patinets. Quan hem arribat, la pista de patinatge estava una mica molla però, a mesura que ha avançat el matí, ha anat fent força bon temps.

La veritat és que hem gaudit d’un matí ben divertit i ens ho hem passat molt i molt bé!

Si ho voleu comprovar, cliqueu damunt dels cursos i veureu les fotos d’aquest matí tant esportiu:

3r

4t

Sortida de 1r i 2n al Centre d’Apropament a la Natura de Navàs

Hola famílies!

Si cliqueu damunt dels enllaços podreu veure que bé ens ho hem passat al Centre d’Apropament a la Natura de Navàs.

PRIMER

SEGON

Hem alimentat i acaronat animals salvatges i de granja i hem pogut tocar alguns animals exòtics. També hem vist tot tipus d’aus i rapinyaires.

Ha estat una sortida xulíssima i hem après moltes coses noves sobre els animals, que hem tingut ben a prop!

JORNADES CULTURALS

Aquesta setmana estem celebrant les Jornades Culturals a l’escola. Vam començar el dilluns celebrant Sant Jordi i hem seguit pintant tots junts el mural dels drets humans i tot un seguit d’activitats molt diverses i divertides.

Aquí us deixem el recull de fotos de tots els cursos.

Jocs Florals

1r

2n

3r

4rt

L’HORT DE L’ESCOLA

Després de les darreres pluges i amb l’arribada del bon temps i la primavera tenim l’hort de l’escola preciós!

Els nens i nenes estem gaudint molt veient els fruits del què vam plantar i ens agrada molt baixar a treballar o a veure l’hort.

Volem donar les gràcies al JOSEP per les hores que dedica a cuidar l’hort de l’escola!

COLÒNIES CICLE INICIAL AL MOLÍ DE LA RIERA

Bon dia famílies!

Ja estan TOTES les fotos de les colònies penjades per tal que les podeu gaudir. Si cliqueu damunt la foto podreu veure com de bé ens ho hem passat aquests tres dies!

(NOTA: Tenim alguns objectes i roba extraviats. Una vegada hagueu revisat el cap de setmana si ho teniu tot o si potser trobeu quelcom que no es vostre, podeu passar la setmana vinent a l’escola a recuperar el què no tingueu o a retornar el què no us pertany. Gràcies.)

ELS RACONS DELS SENTITS!

L’últim dia abans de Setmana Santa els alumnes de 2n vam fer uns racons sobre els sentits molt divertits! Les dues classes ens vam repartir en 4 grups i cadascú va triar a quin primer racó volia anar. En total, vam fer 5 racons:

El racó del gust consistia en provar diferents aliments ( olives, patates, llimona, llaminadures … ) amb els ulls tapats i esbrinar què era i quin gust tenia ( dolç, amarg, àcid i salat).

El racó de la vista consistia en veure il·lusions òptiques a l’ordinador.

El racó de l’olfacte consistia en olorar diferents gots tapats ( vinagre, colònia, formatge, camamilla, menta,…) i esbrinar que eren.

El racó de l’ oïda consistia en escoltar les instruccions d’un company i dibuixar-ho  a la pissarra amb els ulls tapats.

Per acabar, vam fer el racó del tacte però cada grup a la seva classe. Durant mig hora, per parelles ens fèiem massatges amb música relaxant. Quin descans i quin luxe!

Famílies us enllacem les fotos

EXPERIMENTS AL LAB 0-6

Durant la setmana del 19 al 23 de març, un any més, tots els alumnes d’Educació Infantil vam visitar l’espai LAB 0-6, ubicat a la FUB de Manresa per gaudir de l’experimentació científica amb una gran diversitat de materials. Ens ho vam passar molt bé perquè vam poder tocar, manipular, investigar, jugar i moure’ns lliurement per tot l’espai descobrint que és molt divertit aprendre jugant.

Resultat d'imatges de lab 0-6

Aquí us deixem el recull de fotos.