Dijous llarder P5

El dijous 8 de febrer vam fer la sortida per celebrar el Dijous llarder. Com que aquest any ja som els més grans del passadís d’Educació Infantil i tenim unes cames molt fortes, vam anar fins al circuït del Garama. Allà vam esmorzar els nostres entrepans de botifarra d’ou i truita i després vam jugar una estona, pujant i baixant pels caminets del ciruït  Va ser una bona caminada!

Però com que som molt valents, ho vam aconseguir!

Aquí us deixem el recull de fotos.

P5 FASHION SHOW

Des de l’àrea d’anglès a Infantil hem estat treballat la roba i el cos a través dels centres d’interès. Per culminar el que hem estat aprenent aquestes setmanes hem realitzat un “fashion show” amb els nens i nenes de P5.

Han sigut molt originals i ens ho hem passat molt bé!

Aquí hi podreu trobar les fotos:

SORTIDA AL BOSC DE CAL MIRALDA

El matí del dijous llarder la classe de P4 vam anar a esmorzar al Bosc de cal Miralda per conèixer l’indret que dóna nom a la nostra classe. Ens ho vam passar molt bé jugant i descobrint l’entorn de l’Ermita de la Mare de Déu de Gràcia. De tornada vam entrar a la barraca de vinya que hi ha a la vora del camí. Aquí teniu tot el recull de fotos.

SORTIDA A L’AQUÀRIUM

El passat dijous 25 de Gener, els alumnes de p3 vam visitar l’aquàrium de Barcelona. Van poder disfrutar d’una visita guiada molt interessant i per acabar ens van fer una petita representació teatral. Ens ho vam passar genial i vam aprendre moltes coses dels peixos.

Cliqueu damunt la imatge per veure totes les fotos.

EL PROTAGONISTA

HOLA PARES I MARES!

Aquest trimestre hem començat a fer l’activitat del protagonista. És una manera de continuar amb el treball de l’expressió oral  a partir de les coses més properes a ells, com és la família, les mascotes, les joguines o activitats preferides… i així poder-nos conèixer tots una mica millor.

En aquest enllaç anirem penjant totes les fotografies relacionades amb aquesta activitat.

LA VISITA DEL PATGE A 2n!

Durant el cap de setmana, els nens i nenes de 2n,  hem fet de deures  la carta als Reis .  En aquesta carta havíem de demanar desitjos no materials. Com els que vam penjar divendres, a la tarda, en l’arbre de desitjos de l’entrada de l’escola.

Dilluns al matí, les hem llegit totes. Ha costat una mica no demanar jocs o joguines!!!

A la tarda, ens ha visitat el patge i li hem donat les nostres cartes. També, ens hem fet unes fotos amb ell i els seus ajudants.

Tot i que estàvem força esverats i xerraires, ens ha fet un bonic present. Nosaltres l’hem donat les gràcies cantant-li una cançó de Nadal!

L’hem acomiadat amb el propòsit de fer bondat, sempre, a l’aula i a casa !

Les mestres i alumnes de 2n.

TIÓ de Nadal de 2n

Hola famílies!!

Avui, dimecres 13 de desembre , els alumnes de 2n hem trobat  el nostre TIÓ !

Tot a començat després del pati,  amb un missatge a l’aula del propi TIÓ , dient que s’havia perdut per l’escola  .Ha estat tot una aventura trobar-lo, mireu!

Pistes al wc, a l’aula d’audiovisuals, a l’aula d’informàtica , al menjador,… Tot un recorregut ben emocionant i divertit.

A partir d’ara però…a donar-li de menjar! Volem que ens cagui molts regals !!!!!

Mestres i alumnes de 2n.

TALLER “LA JOGUINA NO JUGA” P4

Dilluns, 27 de novembre, ens van venir a fer un taller anomenat “La joguina no juga” a P4. La dinàmica del taller consisteix en fer-nos adonar que quan anem a comprar hem de demanar sempre el tiquet per si posteriorment hem de fer una reclamació. Es fa d’una manera teatrelitzada i lúdica, la qual cosa ho fa més entenedor.

TALLER : COM FER COLÒNIA AMB PLANTES AROMÀTIQUES.

Els alumnes de 2n experimentem i intentem fer  la nostra colònia.

Què hem necessitat?

– Un pot de vidre.

– Plantes aromàtiques ( espígol, menta, romaní, farigola …)

– Alcohol de 96º

Què hem fet ?

– Hem omplert una quarta part d’un pot de vidre amb la nostra  planta aromàtica.

– Afegim alcohol de 96 graus.

– Tapem bé el pot i el sacsegem.

– El deixem  reposar quaranta dies a sol i serena  ( el pot ha d’estar en un lloc on rebi la llum natural del dia i la foscor de la nit) i un dia a la setmana remenem el pot.

– Passats aquests dies, colarem el contingut amb un colador damunt d’un embut i omplirem una ampolla de vidre. Hem de deixar la quarta part de l’ampolla buida.

– Omplirem la quarta part de l’ampolla restant amb aigua destil·lada o bé amb aigua bullida i refredada.

– La nostra colònia estarà a punt.

Esperem que faci molt bona olor!

Les mestres i alumnes de 2n .