XERRADA D’EN CARLES PARELLADA

El proper dimecres 14 de març a les 17’30 tindrem la sort de tornar a tenir a l’escola al Carles Parellada.

L’AMPA de la nostra escola organitza aquesta xerrada-taller que porta com a títol “El paper de la família i el paper de l’escola en l’educació dels nostres infants des de la perspectiva de la Pedagogia Sistèmica“.

La xerrada es farà al menjador de l’escola i haurà servei d’acollida.

Aportació no soci de l’AMPA: 3 €

Carles Parellada Enrich, és mestre, psicomotricista, terapeuta sistèmic, codirector de les formacions de Pedagogia Sistèmica a l’Institut Gestalt de Barcelona, del Màster de la URV i de la UdG, col·laborador de l’ICE de la UAB, supervisor d’equips professionals que treballen amb infants, joves i famílies en sitaució de risc, assessor de centres educatius, conferenciant per grups de famílies interessades en la criança dels seus fills i filles, i ha publicat articles en diverses revistes especialitzades en educació, i coautor de llibres sobre la PS, els dos darrers “La Xarxa amorosa per educar” i R_evolució del Sistema Educatiu” de l’editorial Octaedro.