Perro, pero andaluz

perro andaluz

Abans d’anar a l’espai Muxart de Martorell a veure l’exposició de l’Antonio de Felipe vam preparar la visita. Vam veure algunes obres d’aquest artista i les vam analitzar: els seus referents, elements que formen part de la seva vida, composició, colors, suports… tots aquests elements formen part del Pop-art.
Hi havia una escultura que l’alumnat no va veure però si que en coneixien el títol, Perro Andaluz. A partir d’aquest títol totes les nenes i els nens van fer la seva hipòtesi. Alguns es van apropar una mica, la veritat és que van quedar uns gossos molt divertits i penjats tots a la paret composen una altra exposició, la nostra.

Us convidem a entrar a l’escola a veure l’exposició! (al costat de la classe de plàstica)

Si voleu veure més fotos, cliqueu sobre la imatge.