Final de curs

MEGAFOTO

Entre ahir i abans d’ahir hem celebrat un divertit i alhora emotiu final de curs: dimarts combatent la calor amb una divertidíssima gimcana aquàtica i dimecres acomiadant-nos els uns als altres, però sobretot, als Moments, els companys i companyes de 6è que acaben una etapa per encetar-ne una de nova.

També vam tancar el monogràfic d’aquest any: “Sóc, ets, som” amb una imatge on tots els que durant aquest any hem fet que l’escola SIGUI la nostra escola i la de tots i totes, un espai on volem que hi estigui representat tothom, on tothom hi tingui veu, on hi regna el respecte i el compromís per fer el món una mica més amable i esperançat.

Volem donar les gràcies a tots els que heu ajudat a tirar endavant aquest curs, cadascú amb la seva aportació, gran o petita: nens i nenes, familiars, personal no docent (tot/es les company/es del menjador i la cuina, el Xavi, la Vanesa i el Gerard) amb qui sempre hem pogut comptar amb la vostra complicitat, fent de vegades més enllà de les tasques que teniu establertes… Moltes gràcies a les AMPES -la que va iniciar el curs i la que l’ha acabat- que amb la vostra predisposició, bona voluntat i compromís ens heu recolzat i ens recolzeu. També volem donar les gràcies a tota la gent que d’una manera o una altra reconeix la nostra feina i ens ho ha fet arribar d’una forma o d’una altra, en especial les mares i pares dels nens i nenes que van dirigir-nos uns escrits fabulosos a les festes de comiat dels seus fills i filles. Les seves paraules ens esperonen per continuar tirant endavant, malgrat tots els inconvenients, pegues i entrebancs que ens puguin anar sorgint.

Cliqueu al següent enllaç per veure fotos:

Àlbum festa final de curs.