Dates de les reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Us informem que les dates de les reunions d’inici de curs on les tutores us explicaran aspectes relacionats amb el desenvolupament del curs són:

• Dimecres 26 de setembre a les 16,45 reunions de cicle inicial (1r i 2n).
  • Dijous 27 de setembre a les 16,45 reunions de cicle… Llegeix més»

El món a la meva escola

Des de l’escola volem felicitar a l’AFA pel projecte “El Món a la Meva Escola” que ha estat guardonat amb el “Premi Barcelona Innovació Educativa” de l’Institut d’Educació de Barcelona! Ha estat a dins de la modalitat “projectes àmbit de districtes” del districte de Gràcia,… Llegeix més»

COMENÇA EL DIA

LES PRIMERES FOTOS ABANS DE COMENÇAR UN NOU DIA D’AVENTURES….

RECUPEREM FORCES AMB UNS BONS ÀPATS

GAUDINT DEL TEMPS LLIURE

PRIMERES ACTIVITATS

MIREU QUE BE S’HO PASSEN!!!

FOTOS DE L’ARRIBADA

Ja tenim  aquí les primeres fotos de l’arribada a la casa de colònies.

ESTEM DE COLÒNIES

Ja han arribat els nens i nenes de l’escola Montseny a  la casa de colònies i s’ho estan passant molt bé.

VISITA REI CARNESTOLTES

Aquesta tarda ens va visitat el Rei Carnestoltes i ens ha dit que demà hem portar pijama  a l’escola, el dijous  una perruca al cap i divendres a la tarda tothom disfressat.

DIA DE LA PAU

Avui celebrem el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP).
Per aquest motiu, a l’escola Montseny avui ens volem sumar a la commemoració d’aquesta jornada amb les actuacions de 1r, 3r i 5è i el mural que hem construït tots junts.

Tornem a l’escola

Després d’unes bones vacances de Nadal, tornem a l’escola amb moltes ganes de treballar i unes quantes novetats que anirem explicant mica en mica.