Menjador escolar

L’escola ofereix a les famílies que ho necessitin el servei de menjador, que és gestionat per l’AMPA.

Els dinars s’elaboren diàriament a la cuina de l’escola per la nostra cuinera.

Des de fa uns cursos La Cuineta-Capgir-Tot Oci són les empreses que gestionen el servei de menjador i el monitoratge d’abans i després de l’àpat, a la nostra escola.

• Elaboració d’àpats saludables.
  • Potenciar l’adquisició de bons hàbits socials, alimentaris, d’higiene i de salut.
  • Oferir els nens/es un espai lúdic per abans i després de l’àpat.

Important:  qualsevol canvi de menjador (voleu que l’alumne es quedi un dia o no voleu que es quedi un dia que normalment es queda), la família ho ha de notificar a la Maria trucant o enviant un WhatsApp al número 618 510 512 (abans de les 10 h del matí). Si només ho diuen els nens i nenes, no ho podem donar per vàlid.

Ajuts:

Es poden formalitzar ajudes per a beques de menjador al Consell Comarcal del Gironès.

Cobrament del servei:

El rebut de cada mes serà el resultat de multiplicar el preu del menjador pels dies d’assistència.
El cobrament dels rebuts als alumnes es farà mitjançant domiciliació bancària i a mes vençut.

Inscripcions:

Tots els alumnes, fixos i eventuals, s’han d’inscriure al servei de menjador. Cal formalitzar l’alta.

Contacteu amb la Maria per formalitzar la inscripció trucant al 618 510 512 (abans de les 10 h del matí).

Més informació:

ampamontfalgars@gmail.com