Celebració Dia Internacional de les Biblioteques 2017

El passat 24 d’octubre vàrem celebrar el dia Internacional de les biblioteques.

“Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia”

Joana Raspall.

Volem agraïr la participació de les  mares conta-contes que ho van fer amb moltes ganes i dedicació!

Aquí us deixem un recull de fotografies:

Els alumnes de l’escola van col·laborar a la “bibliodonació” de llibres que podem trobar a l’entrada de l’escola.

Vam gaudir de l’exposició “De l’ABC a l’SMS”, llegint llibres acompanyats dels nostres familiars.

A més, vam encetar una pluja de noms per trobar el nom més adient a la nostra mascota de la biblioteca.

Va ser una tarda molt completa!