Cabàs viatger 2017

El cabàs viatger va arribar a la nostra escola, aquest any estava destinat als més petits.

Quan va arribar el cabàs viatger, els grans de l’escola, com que ja sabien com funcionava van explicar el seu funcionament als alumnes de la classe dels aliments (1r i 2n).

A la següent setmana, els alumnes de la classe dels aliments van portar el cabàs als alumnes de P5, les Panteres.

Els van explicar com havien fet ells per recomanar algun dels llibres del cabàs, i com havien de mirar i cuidar els llibres; aquí teniu un exemple:

img_20170313_151915948

Durant aquesta sessió el mestre Joan i la mestra Tere, que són de Rasquera, ens van explicar com s’elabora un cabàs i d’on es treu el material per fer-lo.

Va ser molt interessant!

Per finalitzar la visita del cabàs a l’escola, els alumnes de la classe de les Panteres van escollir un llibre del cabàs, que els havia agradat molt, per explicar-lo als alumnes de la classe de les Vaques (P3). A més els van explicar com es miren els contes i les recomanacions.

Aquest és el llibre que van escollir els alumnes de P5:

Les deu gallines de  Sylvia Dupuis.818pooR1AxL

Aquesta experiència ha estat molt enriquidora.

Fins l’any que ve!!