L’INICI DE CURS A PRIMER

Ja fa dies que ha començat el curs escolar i els nens i nenes de primer han viscut moltes novetats en passar a l’etapa d’educació primària i deixar infantil. Des del principi hem dedicat una estona cada dia a conèixer el funcionament de les coses noves i a organitzar-nos bé. Primer ens va costar tot plegat, ara ja podem dir que ho dominem força.

Durant aquests dies hem triat càrrecs i hem triat qui seran els nostres dos alumnes representants, els delegats de classe. Hem après que ja no fem “psico”, ara fem educació física amb l’Hugo i la Mar. Hem fet música a la nova aula, que ens agrada molt, amb el Marc. Hem treballat amb la Cristina fent anglès i fent castellà. Hem utilitzat el tangram, els geoplans, el regle,… Hem treballat amb els quaderns. Hem llegit i hem mirat llibres, i hem jugat amb els jocs nous de l’aula de primer.

Hem dinat també al menjador dels grans i hem descobert que el menjador dels petits (infantil) ja no hi és. En el seu lloc hi ha l’aula del grup de 3r. Ara els nens i nenes d’infantil dinen a la seva aula.

I de totes les novetats, la que més ens ha impressionat de moment ha estat el pati de dalt, el pati dels grans, que és el pati on anem junts tots els nens i nenes d’educació primària, pel matí i després de dinar.

Us deixem una petita mostra fotogràfica dels moments que hem viscut: