ANEM A L’AUDITORI A VEURE I ESCOLTAR ‘SONA BACH’

El dijous passat tot el Cicle Inicial vam anar a veure i escoltar l’espectacle Sona Bach a l’Auditori de Barcelona. Va ser un espectacle molt interessant ja que tocaven obres de Bach ‘modernitzades’ barrejades amb d’altres cançons tradicionals.

A més tocaven un munt d’instruments!

Saxo, bateria, baix elèctric, guitarra elèctrica, vibràfon, instruments de percussió, una cadira, una roda i fins i tot una escombra eren els instruments que utilitzaven els músics per a fer l’espectacle.

Va ser molt divertit!

Us deixem unes imatges d’abans de començar l’espectacle i alguns dibuixos de segon!