NOTÍCIES I INFORMACIONS DE L'ESCOLA

Recordeu que les fotos de les activitats dels diferents CICLES i FESTES, les trobareu als BLOGS LATERALS.

• JA PODEU DESCARREGAR LA REVISTA D'AQUEST CURS

FES CLIC SOBRE LA IMATGE (Arxiu en format .pdf)

Portada

BONES VACANCES D'ESTIU!

Properament penjarem la Carta d'Inici de Curs

• Pels alumnes de sisè us posem l'enllaç a les activitats de reforç que recomana el Departament d'Ensenyament.

Cliqueu sobre la imatge

Orientacions per a les activitats de reforç d

• EXPOSICIÓ SOBRE EL MÓN TÈXTIL

EL PASSAT 10 I 11 DE MAIG ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA I ELS NENS I NENES DE L'ESCOLA

MARE DE DÉU DEL SÒL DEL PONT VAM PRESENTAR L'EXPOSICIÓ "EL MÓN TÈXTIL" BASADA

EN ELS TREBALLS REALITZATS ENTRE ELS ALUMNES I ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA.

VA SER UN ÈXIT TOTAL DE PÚBLIC I D'ORIGINALITAT EN LA PRESENTACIÓ DE TOTES

LES FEINES QUE ES VAN DUR A TERME.

• COL·LABOREM EN UNA DOBLE CAUSA  CATIM

Us informem que l’escola s’ha adherit al projecte proposat per l’empresa CATIM. Es tracta d’una col·laboració amb la fundació  “el somni dels nens” que consisteix en la recollida de tintes i tòners de rebuig per tal d’ajudar als nens i nenes amb càncer o malalties cròniques o greus. L’import de tots els tòners recollits gratuïtament aniran destinats íntegrament a les tasques que realitza la fundació.

D’aquesta manera també ajudareu a preservar el medi ambient gestionant correctament els tòners.

A l’entrada de l’escola trobareu un contenidor de color verd destinat a aquesta recollida.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

(No news has been posted yet)