NOTÍCIES I INFORMACIONS DE L'ESCOLA

Recordeu que les fotos de les activitats dels diferents CICLES i FESTES, les trobareu als BLOGS LATERALS.

• X CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

L'alumna de sisè, Júlia Trias, va participar participar en els Quarts de Final del X Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta que es va celebrar el passat dia 3 d'abril al Consell Comarcal de Vic.

Dins de la seva categoria, els Grumets Verds, hi van participar un total de 10 alumnes de diferents escoles de la comarca fent la lectura de diferents fragments d'un llibre. Tot i que ho va fer molt bé, no va ser escollida com a finalista per anar a les semifinals a Barcelona.

Els companys i companyes de sisè la van acompanyar en aquesta aventura i van poder compartir aquesta experiència amb ella.

• COL·LABOREM EN UNA DOBLE CAUSA  CATIM

Us informem que l’escola s’ha adherit al projecte proposat per l’empresa CATIM. Es tracta d’una col·laboració amb la fundació  “el somni dels nens” que consisteix en la recollida de tintes i tòners de rebuig per tal d’ajudar als nens i nenes amb càncer o malalties cròniques o greus. L’import de tots els tòners recollits gratuïtament aniran destinats íntegrament a les tasques que realitza la fundació.

D’aquesta manera també ajudareu a preservar el medi ambient gestionant correctament els tòners.

A l’entrada de l’escola trobareu un contenidor de color verd destinat a aquesta recollida.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

(No news has been posted yet)