Jornada esportiva

La Jornada Esportiva d’enguany ha tingut un caire solidari, durant una setmana tota la comunitat educativa de l’escola ha col.laborat en la recollida  solidària d’aliments en benefici de la Creu Roja d’Alcover.

La jornada va tenir lloc el passat 15 de juny a les instal.lacions del Camp d’Esport Municipal Kiko Casilla d’Alcover.

Durant el matí, tot l’alumnat han pogut gaudir de: Cross, jocs, gimcanes, partits de futbol sala, futbol 7 i una masterclass de zumba.

Per acabar l’acte vam tenir la sorpressa de la mascota dels Jocs del Mediterrani 2018 el Tarracus.