Composició Consell Escolar
L’actual Consell Escolar es va constituir el desembre de 2021.
DIRECTOR | David Castillon | |
CAP D‟ESTUDIS | Marta Sancho | |
SECRETÀRIA | Marina Balañà | |
REPRESENTANTS MESTRES | Marta Gallego | Isabel Iranzo |
Betlem Solé | Jenifer Martín | |
Marta Linares | Lídia Pons | |
REPRESENTANTS DE PARES/MARES | Ionela Ramona Badea | Hajar Hammachi |
Jordi Ferrer | Filipp D’Angeli | |
Ester Tous | Jofre Llagostera | |
REPRESENTANT PAS | Sílvia Pi | |
REPRE. AJUNTAMENT | Teresa Rull |
Les vacants produïdes del sector pares i mares seran cobertes pels candidats votats en les últimes eleccions, o si es el cas, per les noves eleccions.
Les reunions del Consell Escolar es realitzaran el dimecres a les 4.45 h.
Funcions del consell escolar
- Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. El consell escolar ha de ser consultat pel director de manera preceptiva per valorar la proposta del projecte educatiu i manifestar el seu suport amb una majoria de les tres cinquenes parts dels membres.
- Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre. El consell escolar ha de ser consultat de manera preceptiva per valorar cada una de les propostes i manifestar el seu suport per majoria simple dels membres.
- Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
- Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
- Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
- Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
- Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
- Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
- Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
- Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
- Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.