Sortida a Montblanc de P4 i P5

Dimecres 7 de març es va aixecar una mica trapella: el vent i el fred ens van acompanyar durant la sortida a Montblanc. Però nosaltres, més valents que res, vam pujar al tren i cap a Montblanc hi falta gent! El viatge va ser curt però intens i vam arribar al destí amb moltes ganes de saber què veuriem en aquella ciutat enmurallada… Amb la panxa ben plena després d’un bon esmorzar van jugar al parc medieval de la plaça Sant Francesc tot i el mal temps. A les onze ens van venir a buscar les monitores (la Sònia i la Maria Serra) i vam entrar a l’església de Sant Francesc a escoltar la llegenda de Sant Jordi amb uns titelles. Després vam anar fins a les torres de les muralles. Vam pujar moltes escales i ens van explicar com vivien abans la gent de Montblanc. I com a valents soldats vam fer el pas de ronda per dalt de la muralla fins a l’altra torre: un, dos, un, dos!

Després de tanta activitat ens vam guanyar un bon dinar i ho vam fer en un altre parc però el temps no ens volia acompanyar i vam decidir tornar a Valls més aviat. Teniem un tren a les 14:00h. i ho el podíem perdre! Alguns amb els entrepans encara a mitja panxa vam encarrilar el camí cap a l’estació del tren i encara vam tenir temps de prendre una miqueta el sol a recer.

El nostre tren arriba i pugem dalt del vagó. Observem que al tren hi ha unes normes que s’han de complir: no es poden posar els peus als seients, no es pot escoltar música forta al mòbil, no es pot beure ni fumar i s’ha de llençar la brossa a les escombraries!

Arribem a Picamoixons i hem de fer trasbord. Saltem d’un tren i pugem a l’altre que ens està esperant a la via del costat. Quina aventura! Encarrilem el camí cap a casa i el revisor ens demana els tiquets. Ens diu que les senyoretes són unes valentes per anar amb tanta canalla al tren. I també una mica esbojarrades!! (això ho diem nosaltres).

A les 14:30h arribem a l’escola. Estem tant cansats que no volem sortir al pati, volem mirar una pel.li i pintar. Així esperem que vinguin a buscar-nos…

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>