S’acaba l’escola rodada…

Aquesta setmana hem acomiadat el Xavi, l’entrenador, de hoquei, finalitzant així, aquesta activitat que hem dut a terme durant el tercer trimestre, els cursos de grup de 5 anys, primer i segon.

Durant aquesta activitat hem après ha fer anar la pilota pel camí que nosaltres volíem, i tot damunt d’uns patins que anaven a velocitats de la llum. Tot l’alumnat ha après a patinar i coordinar els moviments per fer un bon joc.

El Xavi, cada dijous, ben preparat, amb estics i patins, ens ha esperat al pati, per començar l’esport.

Avui doncs, últim dia de trimestre acabem l’activitat, amb un comiat com cal. Moltes gràcies per la teva paciència, bon fer i positivisme vers l’esport. T’esperem l’any vinent 😉

GRÀCIES XAVI, I ALUMNAT DE 5 ANYS, PRIMER I SEGON!