Científics en joc

Els nens i nenes de 5è vam decidir inscriure’ns en un concurs de ciència que es diu “Cientifics en joc”. El primer pas era escollir una científica catalana, vam escollir a l’Alícia Casals.

A partir d’allí, vam començar a treballar una mica l’estètica del joc. Per saber més informació sobre l’Alícia la vam convidar a l’escola. Ens va ensenyar tots els robots que va fer , de tots els robots vam escollir un… i és l’exoesquelet, un robot que ajuda a les persones amb problemes motrius a poder caminar.

L’organització del joc ens  van estar  enviant com una mena de fitxes per omplir, en cada fitxa s’havia d’escollir un personatge, un escenari o com volíem que fos el joc. També s’havia d’escollir la música de cada escenari, per exemple a  l’espai, música alienígena, etc.

Hi havia 28 escoles que participaven, totes de la nostra edat, de les 28 escoles 8 van quedar finalistes, entre aquets 8 finalistes estàvem nosaltres!!!!!!! Ens van convidar a la gala que es celebrava al Museu Blau de Barcelona,però nomes podien anar 15 alumnes. Per anar allí vam agafar el tren que ens va deixar a Barcelona  i quan vam arribar, vam agafar el metro que ens va portar al Museu Blau.

Quan vam entrar, vam anar a la sala on es celebrava. I encara que no us ho cregueu el presentador era…. El Dani Giménez (el de Dinamik’s). Ens vam haver d’esperar 30 minuts perqu arribessin totes les escoles, va passar el temps i….. Per fi va començar la gala, tots estàvem molt nerviosos per veure si érem els guanyadors, ens van cridar per explicar de que anava el nostre videojoc, ho vam explicar davant dún jurat i no només nosaltres, sinó que totes les escoles, va passar un temps i el jurat vaa sortir a pensar i mentrestant , en Dani i el seu equip van fer uns experiments molt divertits i creatius.

Finalment no vam guanyar, però ens vam endur la menció especial a la millor ESTÈTICA del joc.

Ens ho vam passar molt bé i ens van donar uns regals, que eren: xapes, llibres, punts de llibre, cartes i etc…

En el següent enllaç, trobareu les fotos d’aquest dia tan intens.  Fotos

En el següent vídeo, podreu veure com l’alumnat va explicar al jurat el videojoc creat per ells i elles.

En aquest, la Jenan canta en directe, col·laborant amb un dels experiments que es van realitzar durant la gala.

1. Aleksandra 6è

Quin veu la Jenan!!!!!
    Molt xulo el joc, i original! Quina pena que no haguesin guanyat, peró bueno el que compta es la experiencia no?! 😉