Ball de bastons

Seguint amb el projecte “Apadrinem el nostre patrimoni”: Ball de bastons, avuí hem gaudit d’una mostra on des de P3 fins a sisè hem ballat i gaudit de les actuacions dels nostres companys.

En aquesta mostra l’alumnat de tercer, quart i cinquè han interpretat “Cap aquí, cap allà” i “El Gegant del pi” amb flabiol, perquè els seus companys més petit ballaren. L’alumnat de tercer i quart han ballat la melodia “El ball de bastons de Valls” mentre que cinquè i sisè han escollit cançons d’actuallitat per crear les seves coreografies.

Hem gaudit molt de preparar aquests balls i de compartir-los amb els nostres companys, a més de conèixer millor aquest ball tradicional. Aquest any, a més a més, el ball de bastons de Valls està d’aniversari: 25 anys de la seva recuperació.