Setmana Santa

P1070137

Aquests dies de Quaresma a l’escola ha arribat la… A Educació Infantil, ja estan a punt per donar-li la benvinguda! Mireu, mireu…

P1080913

Després de tenir la vella Quaresma a l’escola, la comunitat de petits va anar a l’Ajuntament a veure la del poble, renoi que és gran! Vam quedar ben bocabadats… Comproveu-ho!

I després d’estirar i estirar potes durant tots aquests dies, només falta celebrar-ho anant a fer i menjar la mona!

Gràcies als companys de la comunitat dels petits que van anar a comprar tots els ingredients per fer la mona, van fer la llista, van contar diners… tota una aventura de servei a la comunitat!

Després amb tots els ingredients, l’alumnat de cada curs, va elaborar la seva mona, els de P3, els de P4, els de P5, els de 1r, els de 2n, els de 3r, els de 4t, els de 5è i per últims els de 6è, quina monada, eh!

IMG_4092I és clar, davant d’aquesta delícia només ens quedava anar a menjar-nos-la! Bon profit!!! Mmmmm, quina gana!

Tots ben equipats, amb les mones enllestides, cap al Fornàs falta gent! Vam gaudir d’un matí ben dolç en companyia de tots els alumnes de l’escola!