Sant Jordi

Bona diada famílies! Resultat d'imatges de llibres i roses free imagenes

Avui al matí, després d’esmorzar i explicar quina colla d’atletes tenim a la classe… Ahir al Croslidari vareu triomfar, i és clar, això s’havia de fer extensiu a la resta que no hi eren!!! Felicitats, esportistes!!!

Doncs això, avui al matí hem sortit a fer un vol per les parades de llibres i roses. Aprofitant que érem al carrer hem anat a fer un taller de roses culinàries (1r i 2n)! Si, sí, ben dolcetes… A casa han costat d’arribar perquè tenir una llepolia a la mà tanta estona…

L’alumnat de la comunitat de grans també han anat a llegir i escoltar els companys.

La comunitat de petits, també han sortit… Bé a l’escola no hi ha quedat ningú!

A les parades també hem vist un animal mitològic, un… qui se’n recorda? El Sergi, tiet de la Bruna de 1r, ens ho ha explicat molt bé! Una feinada i un artistàs! Segur que si heu passat pel Pati l’heu vist!

A la tarda, el Tombairot de l’escola i la cuca teniem moltes ganes de sortir! I és clar, entre dracs cuques i princeses, la comunitat de grans, amb els flabiols i els tamborins, no s’ho han pensat dues vegades! Així que quan els hem tingut enllestits cap al Pati falta gent, i després en honor a Sant Jordi, hem fet una ballada de sardanes a la plaça que porta el seu nom.

Ha estat un dia intens: llibres, companys, dracs adormits, piruletes dolces, plors, calor, gent… esperem però que s’hagi gaudit!!! mireu, mireu… (1r)

Les famílies ens fan arribar aquest recull! mireu, mireu