Festa fi de curs

Avui comença la festa de l’escola, amb una sorpresa!

Tot l’alumnat de sisè i els seus mestres, han organitzat: Mestres per un dia! on l’alumnat de sisè prepara tot un reguitzell d’activitats per a tota l’escola. Així que ben desperts aquest matí, hem enfilat carrer amunt per anar al Vilar a fer esport, jocs… I per tancar el matí… uiiii, segur que ja us ho han dit, no? Sota un sol de justícia, jugant i practicant a tope, hem rebut la nostra recompensa!!! Mireu, mireu

I seguim amb els jocs tradicionals! Avui l’AMPA, ens regalat un matí de jocs tradicionals. Uns jocs de fusta, dels de tota la vida, vaja… Però que nosaltres no tenim tant a l’abast com ens agradaria!!! Ha estat genial! Aquí per veure-ho!

I ara els teatres… Tota la comunitat educativa, ha estat treballant durant tot l’any per dur a terme l’obra de teatre. Amb música, sense, amb atrezzo,… tot un conjunt que ha donat com a resultat les obres que heu pogut veure al teatre… Aquí la d’educació infantil!

La Cantata de La ciutat i la LLuna (adaptació), ens va fer somiar de valent, mireu...

Aquí Els Prehistòrics de Cicle Mitjà

I aquí els de cicle superior: L’Olimp

El sopar de fi de curs i comiat de l’alumnat de sisè va ser tot un èxit. Les paraules del seu tutor, David C., van fer caure més d’una llàgrima a petits i grans. Molta sort!

IMG-20170619-WA0007

I després de tantes emocions, matinal esportiva, per gaudir de l’esport i tancar amb un bon partidet, tot el treball fet durant l’any, a les activitats extraescolars! Mireu, mireu