Instal·lacions

L’ Escola Bàrkeno disposa d’instal·lacions grans, lluminosestranquil·les i remodeladesLes aules es distribueixen entre la planta baixa i la planta primera de l’edifici. A la zona interior s’obre un pati espaiós arbrat.

Pati

pati 3 pati

patiII pati4

pati5 pati6

Biblioteca

És un espai acollidor i ordenat per desenvolupar la motivació i la competència lectora.

biblio 1 biblio2

Teatre

El teatre de l’escola és tendre i vell, d’olors suaus i colors encertats. Obre el teló somrient cada vegada que els alumnes estrenen una obra. Any rere any famílies i companys aplaudeixen les mostres de teatre mentre els protagonistes de torn saluden un pati de butaques que grinyola de tants aplaudiments. (“S’obre el teló”, article aparegut a la revista Barcelona Educació nº74, gener 2011)

0-1            0            0

Cuina i menjador

menjador3

menjador4          menjador 6          menjador8

Dormitori

Els nens i nenes de 3 anys dormen cada dia després de dinar

IMG_6737              dormitori2

Gimnàs

Espai remodelat per realitzar les activitats d’Educació Física i dansa

gimnàs1              gimnàs2

Passadissos

Espais pedagògics que ens permeten treballar en diversos tipus d’agrupaments d’alumnes.

Educació Primària

passadisprim6 passadissosprim2 passadissosprim3 passadissos prim1