SETMANA DE SANT JORDI

Durant la setmana de Sant Jordi, del 23 al 27 d’abril, alguns familiars han vingut a explicar contes a la classe dels seus fills i filles i els infants de cicle superior han visitat la resta de nens i nenes de l’Escola per explicar-los un conte. Hem celebrat la diada de Sant Jordi compartint molts llibres, fent l’exposició de tots els treballs realitzats i venent llibres i roses. Com a cloenda, hem inaugurat, amb molta il·lusió, la biblioteca de l’Escola. L’escriptora i il·lustradora santboiana Raquel GU va ser la nostra padrina, va encoratjar-nos a llegir molt i a gaudir de la nostra biblioteca. Li vam regalar el dracàleg de l’Escola Marianao, elaborat per tots els nenes i nenes del centre, i ella ens va respondre amb un obsequi: vam poder gaudir en directe de l’elaboració d’una il·lustració personalitzada, dedicada exclusivament a tots nosaltres. Finalment, per acabar la festa, vam berenar tots junts. Ha estat una setmana que ens ha permès endinsar-nos en la màgia dels llibres: