Recomanacions d’estiu i llibres de text

S’acaba el curs i, com sempre, us deixem unes recomanacions d’estiu que esperem que us siguin útils. Són del bloc de la Nati Bergadà i ens han semblat molt interessants!  També us deixem un enllaç als llibres de text de primària per al curs vinent. Descanseu moltíssim i gaudiu de l’estiu!

Recomanacions d’estiu

Llibres de text 1r

Llibres de text 2n

Llibres de text 3r

Llibres de text 4t

Llibres de text 5è

Llibres de text 6è

Graduació 2018

Un any més, els infants de 6è han gaudit d’una bonica graduació. Al matí, tots els nens i nenes de l’Escola els van regalar un ball i ells també ens van obsequiar ballant, cantant i fent discursos. A la tarda, van venir les famílies per compartir amb ells i elles un passi de vídeo amb fotos de tota la seva escolaritat. Tot seguit, vam sopar a la pista gran i vam fer ball fins a les 22h. Les famílies tenien una sorpresa final: un pastís, galetes personalitzades i molts obsequis per als nens i nenes de 6è.

Gimcana 2018

L’últim dia de curs vam fer la tradicional gimcana del medi ambient. Els infants de 6è van ajudar els nens i les nenes d’educació infantil en la seva gimcana. S’ho van passar genial!!!

Els infants de 1r a 5è de primària també van fer la seva gimcana del medi ambient amb un munt de proves. Va ser molt divertit i van rebre una xapa com a obsequi.

INFANTIL

PRIMÀRIA