PORTES OBERTES 2024: dimarts 5 de març

Visita conjunta o personalitzada. Tria la teva opció omplint aquest formulari.

Vols saber més sobre nosaltres?

Mira el vídeo del nostre projecte Magnet

Segueix-nos a les xarxes:  Twitter i Instagram

Llegeix el nostre tríptic informatiu

LA BATUCADA

Com cada any i com ja es tradició al Marià Fortuny, tots els nens i nenes de 6è ens preparem pel carnaval per sortir a tocar a la batucada. Sembla que sigui fàcil i que només tocant un instrument de percussió ja tenim la batucada feta, però realment no és així. Per poder-ho dur a terme necessitem molt d’esforç i assajar cada setmana, i la única manera que podem estar tots junts és fer-ho a les hores del pati. D’altra banda, i això és el més difícil d’aconseguir, tenint en compte que som una gran varietat d’instruments, entre ells el bombo, surdo, caixes, agogos, shekeres, maraques, xiulets i caixes xineses hem de tocar cada instrument el nostre ritme i a la vegada seguir tots la mateixa pulsació i finalment, per acabar-ho d’arrodonir, també portem el ritme amb el nostre cos i anem tots a una seguint el ritme de la música. I així és com ens preparem per al gran dia, on pels nostres alumnes de 6è és un dels dies més esperats del curs perquè  gràcies a les seves ganes, esforç i entusiasme viuen aquest moment tant únic on la música de la batucada és per a ells la banda sonora de la seva vida.

Si vols veure més fotos, clica a la imatge.

Explorant la natura i la diversió. Colònies a Rasquera amb els nostres alumnes de Sisè

Les colònies escolars són una oportunitat única per als infants per connectar amb la natura, crear vincles més forts amb els seus companys i mestres, i aprendre de manera pràctica i divertida. Recentment, els alumnes de sisè vam tenir l’oportunitat d’immersir-nos en una experiència inoblidable… Llegeix més»

CAP INFANT SENSE SABER NEDAR

L’escola Marià Fortuny participem en el programa “Cap infant sense saber nedar” amb els nens i nenes de 2n de primària.

Les classes de natació van començar a l’octubre i finalitzen a finals del 1r trimestre.

Es tracta d’un programa de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Reus amb l’objectiu de que adquireixin els coneixements basics per desenvolupar-se en el medi aquàtic, a part de treballar una activitat física, també aprenen autonomia personal, responsabilitat i és molt motivadora pels infants.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Què és el Consell Escolar ?
El Consell Escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, amb funcions en l’àmbit de la programació general, i en el seguiment i avaluació de les seves activitats.
Procediment d’elecció o renovació dels… Llegeix més»