Jornades d’Atletisme

Aquest mes d’octubre s’han dut a terme dues jornades d’atletisme organitzades pel CAO.
Alguns nens i nenes de la nostra escola han participat, els diferents dies realitzant diferents proves, com ara curses de velocitat i resistència, llençaments i salts de llargada.
Aquí teniu una taula amb els resultats de les dues jornades.

Història de superació

Avui us volem explicar una història de superació. L’alumne de 2n Marouan El Khatabi, va còrrer el seu primer cross d’atletisme. Però no va ser una cursa qualsevol, la seva va ser una cursa per demostrar que no hi ha obstacles impossibles de superar. El Marouan és cec de naixement i  amb l’ajuda d’una guia va poder còrrer i demostrar a tothom que les personetes petites poden fer coses molt grans.

Enhorabona campió!!!

Comunicat

Benvolgudes famílies:

El Claustre de la nostra escola s’adhereix a l’aturada general.

Queden garantits els serveis mínims.

Demanem la col·laboració de totes les famílies i la vostra adhesió a aquesta “aturada general“.

Moltes gràcies.

Hem guanyat!!!!

GRÀCIES A TOTS I TOTES PEL VOSTRE SUPORT!!!!