Festa final de curs 2017-2018

El dijous 21 de juny l’Escola Montserrat vam celebrar la festa de final de curs al teatre La Passió d’Olesa de Montserrat.
A continuació podreu veure els balls de cada curs, dels mestres i la graduació de 6è.
Balls d’Infantil (P3, P4 i P5)

Balls de 1r, 2n… Llegeix més»

X Jornada de programació i robòtica educatives

Aquesta jornada és un espai d’intercanvi i presentació d’experiències relacionades amb la programació i  la robòtica a les aules de centres d’arreu de Catalunya.
La nostra escola ha assistit a la jornada en qualitat de ponent i assistent. Hem presentat la nostra experiència amb el títol “Programem amb Dash & Dot a educació infantil i cicle inicial”. També hem assistit a la presentació del pla STEMcat i a la fira d’estudiants i empreses. Per últim, hem participat en un taller d’elaboració d’instruments musicals amb Scratch i Makey-makey.
Podeu trobar més informació sobre la
jornada clicant el següent enllaç:

Jocs Florals de Catalunya

Dos alumnes de 2nA de la nostra escola, la Martina Blanco i el Marouan El Khatabi, han quedat finalistes de la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya. Els seus contes han enamorat al jurat! Enhorabona!