Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda a l’espai web del nostre centre.

Esperem que pugueu trobar totes les informacions necessàries relacionades amb el funcionament de la nostra escola i amb les activitats que realitzen els vostres fills i filles.

Desitgem que gaudiu d’aquesta visita virtual de l’escola Malagrida!

DINANTIA, COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES

De cares a aquest curs escolar, els enviaments de les informacions els rebreu al telèfon mòbil. No repartirem circulars informatives. Ho farem a través de l’APP “DINANTIA”. La podeu instal·lar des del PlayStore de Google, o des d’IOS.

Només caldrà que us registreu amb la vostra adreça electrònica. Us deixem l’enllaç perquè us pugueu descarregar les instruccions per instal·lar-ho al vostre telèfon. (Instruccions català Dinantia instalació inicial CA – Instruccions castellà Dinantia instalación inicial ES).

BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR 2017-2018

Ens plau donar-vos la benvinguda al nou curs escolar que estarà ben ple de novetats!

Aquest any el nostre centre us oferirà molts canvis a nivell pedagògic, de materials, a nivell logístic i organitzatiu… Tots ells estan pensats perquè els vostres fills, els nostres alumnes, puguin gaudir d’una millor experiència educativa al nostre centre.

Estem introduint aules amb materials més adequats per tal d’afavorir el treball cooperatiu.

Aquí us en deixem una mostra!

Les reunions d’inici de curs també estan introduint aspectes molt llaminers en molt sentits!

No us ho perdeu!

ESCOLA MALAGRIDA FORMEM PART DE “ESCOLA NOVA 21”.

L’escola Malagrida hem entrat a formar part de les 30 escoles introduïdes dins del programa educatiu escola Nova 21. El nostre objectiu és aportar als nostres alumnes una educació centrada en les seves necessitats, amb la intenció de refundar el centre a través de tots els replantejament pedagògics, metodològics, organitzatius, logístics, materials… que estiguin al nostre abast.

Al llarg dels 3 propers cursos desenvoluparem el programa de manera conjunta amb la resta de 29 centres que formem part de la mostra representativa a nivell de tot Catalunya.

Per fer-vos-ho més fàcil ens agradaria que paréssiu uns minuts d’atenció a aquest vídeo.

“SOM MÚSICA” AL TN COMARQUES DE TV3

Us deixem l’enllaç al vídeo.

NOU VÍDEO DEL PROJECTE “SOM MÚSICA” DE LA NOSTRA ESCOLA.

Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible! Enhorabona!

STA. CECÍLIA 2017

Aquest matí, a l’escola Malagrida hem celebrat la festivitat de Sta. Cecília, la patrona de la música, que ja des de fa 4 cursos ens acompanya en el desenvolupament del projecte “Som Música”.
Avui s’ha inaugurat la “Coral Kids”, formada per nens i nenes de 1r,… Llegeix més»

CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Per celebrar la festa de carnestoltes a l’escola, vam sortir tots els nens i nenes de cada cicle i vam fer una desfilada de carnestoltes al pati de l’escola, mostrant cada element treballat a cada curs.  També els alumnes de cicle superior ens van tocar… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

El dia 30 de Gener, varem celebrar el dia de la pau a l’escola. Tots els nens i nenes van sortir al pati de l’escola amb les ulleres de la pau i  van llegir missatges per desitjar la pau al món. Així com també una… Llegeix més»

FESTA DE NADAL 2016

Després de dies de mal temps, finalment vàrem poder celebrar la Festa de Nadal 2016 el dia 20 de desembre a la tarda.Com cada any les famílies, els nens i les nenes, van poder gaudir de la festa, amb actuacions des de P3 fins a… Llegeix més»

ESCOLA NOVA 21

Ahir, dimarts dia 27, vam tenir la magnífica notícia que la nostra escola ha estat escollida entre els centres que entraran a formar part del moviment “Escola Nova 21”.
456 centres d’arreu de Catalunya, de més dels 1100 que s’hi havien presentat, encetarem una nova etapa de treball… Llegeix més»

COMENCEM EL CURS 2016/17

El curs escolar 2016/17 comença amb noves il·lusions i amb forces renovades, després de les vacances, que hem aprofitat per recuperar l’impuls i omplir-nos d’energia.
Donem la benvinguda a tothom i en especial als infants i famílies que s’incorporen de nou a l’escola, així com a… Llegeix més»

CERCAVILA FESTES DEL TURA 2016

Benvolgudes famílies,
Ja estem a l’inici d’un nou curs, i com no, a punt d’encetar les festes del Tura 2016.
El proper dimarts dia 6 a les 18:00 h de la tarda, us convidem a la reunió informativa per parlar de la cercavila d’enguany.
Ens trobarem a la… Llegeix més»

COR SAFARI

El Cor Safari format per 28 nens i nenes de 8 a 14 anys provinents d’una escola orfenat d’Entebbe (Uganda), està portant a terme una llarga gira per Catalunya, dins d’una campanya de sensibilització impulsada per la Fundació Nzuri Daima per promoure… Llegeix més»

PREMI DE MICRORELATS A 1R

Les classes de 1r de l’escola hem participat en el concurs de micro relats LITERACTUA de TV Olot.
En motiu de la Diada de Sant Jordi, OLOT TELEVISIÓ va engegar una emissió de microrelats preparats per alumnes de diferents escoles de la Garrotxa.
A les classes de… Llegeix més»

JOCS FLORALS I SANT JORDI

Sant Jordi a l’Escola Malagrida
Com és tradició, divendres a la tarda, en motiu de la Diada de Sant Jordi, a l’Escola Malagrida es van celebrar els Jocs Florals. Es va fer la lectura dels guanyadors d’acròstics, cal·ligrames, i poemes amb el corresponent repartiment de premis.… Llegeix més»