XXIII AUDIÈNCIA PÚBLICA DE BARCELONA

Des de l’Audiència Pública de Districte de Gràcia, l’escola Reina Violant ha tornat a fer història. Aquesta vegada hem participat en la XXIII Audiència pública de Barcelona. El Cicle Superior ha participat en l’elaboració del manifest pel futur del Zoo de Barcelona: EL ZOO DEL SEGLE XXI.
A més a més, una representació de la nostra escola forma part de la CIJAP que és la comissió encarregada de fer el seguiment de les nostres demandes als polítics que s’han compromès si més no a tenir-les en consideració.  La resta de companys ho vam veure des de l’escola i el proper dilluns anirem a la lectura del manifest davant dels nostres polítics de districte a la Bilioteca Jaume Fuster.
En aquest vídeo podeu fer-vos una idea global del que ha representat el projecte.
Desitgem que us agradi.