PLANTADA A L’ESCOLA

Divendres 16 de març vam dur a terme la plantada a l’escola. Vam participar tots els cursos, des de Parvulari fins a Primària. Vam plantar plantes aromàtiques, d’hort i ornamentals:

• Als espais de separació del pati d’Educació Infantil i la pista.
  • A l’hort del pati de sorra.
  • A la terrassa del quart pis de l’edifici de Primària, on tenim un altre hort.

Ara, ens organitzarem per fer el manteniment de cada espai en grups de treball per cicles, de manera que, quan celebrem la festa de la Primavera, ja puguem gaudir del que hem plantat i cuidat.

Aquí trobareu totes les fotografies de la plantada. I aquí la programació de la jornada de plantada.