PARTICIPACIÓ AL IV CONGRÉS DE CIÈNCIA AQUESTA SETMANA PRESENTEM!

A la classe de 3r, al llarg del segon trimestre hem estan  experimentant i fent un projecte sobre l’aigua: propietats, estats…etc

Podeu mirar el nostre projecte clicant al damunt PROJECTE PESAMM : Projecte Exploradors Sal Mar Morta

A partir del projecte d’Egipte ha sorgit una “bona pregunta” que ens ha permès investigar: Per què la mar Morta té més sal que altres mars i oceans?
Ha estat un projecte competencial en el qual s’han integrat les diferents competències: hem fet experiments sobre flotació, sobre densitat de l’aigua, evaporació i observacions de geografia entorn de la mar Morta; també hem treballat aspectes matemàtics (mesures, estadística) i de llenguatge oral i escrit.

Amb aquest projecte participarem al IV Congrés de Ciències que organitzen els Centres de Recursos de Barcelona i  25 escoles hi formem part.

L’acte serà el 17 de maig, al matí a l’autitori de la seu de Barcelona Activa (Pl de les Glòries)
La nostra ponencia serà a les 11,45h del matí. 10 alumnes de la classe hi participaran com a ponents i explicaran tota l’evolució del projecte i els experiments, a traves d’una presentació (power Point o Prezi)

Tot el congrés serà retrasmés en streaming, en directe, i podreu veure els nens i nenes com expliquen la seva experiència i els seus descobrimenst al congrés. També es fa un muntatge de video, entrevista a alumnes i el nostre treball que us farem arribar.
Haureu d’entrar a aquesta adreça web

https://sites.google.com/a/xtec.cat/4t-congres-de-ciencia/dimecres-17-de-maig-barna i ho veureu en directe, el dia 17 de maig.

UNA GRAN EXPERIENCIA !

tríptic 4t congrés