La compostadora i el reciclatge

Benvolgudes famílies de l’ Escola Reina Violant,

Com de ben segur ja us hauran informat els vostres fills i filles, hem començat amb el projecte de reciclatge previ al projecte d’hort a l’escola. Disposem d’una zona de reciclatge al pati i una compostadora. La zona de reciclatge funcionarà com fins ara hem anat fent a l’escola: els dijous els alumnes de cicle superior s’encarreguen de buidar els contenidors i dur les restes on correspon. Pel que fa a les restes orgàniques serà cicle superior qui s’encarregarà de fer servir la compostadora. La resta de l’escola s’encarregarà dels diferents espais d’hort que hi ha.

Preguem a les famílies que deixin que sigui cicle superior qui s’encarregui de la compostadora i no hi posin res que no hagi estat supervisat per la comissió de compostatge.

Us adjuntem també els rètols de reciclatge que hem penjat pel pati.

Moltes gràcies!