IMAGINA L’ÍNDIA

En primer lloc enhorabona!!!!

4 dels 20 textos que sortiran al llibre d’Imagina l’Índia de l’edició d’enguany són de la nostra escola.

A més “L’Índia que voldria” és text guanyador de cicle mitjà i ha estat escollit en unanimitat per tot el jurat.

És una poesia preciosa.

Us passem el llistat de textos guanyadors i a banda es poden consultar al web

TEXTOS GUANYADORS CURS 2017-2018

CICLE MITJÀ

TEXT GUANYADOR:

“L’Índia que voldria” (poesia) inspirada en el dibuix 3 i l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 3 – Salut i benestar.
Autora: Júlia Ortonobes de 4t de primària de l’Escola Reina Violant.

TEXTOS FINALISTES:

“Un dia feliç a l’Índia” (poesia) inspirada en el dibuix 1 i l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 1 – Fi de la pobresa.
Autoria compartida classe de 4t de primària del Col·legi Maristes de Montserrat de Lleida.

“L’altre poblat” (prosa) inspirat en el dibuix 2 i l’ODS 2 – Fam zero.

Autora: Mercè Gassó de 4t de primària del Col·legi Santa Anna.

“El nen i la barca” (prosa) inspirat en el dibuix 4 i l’ODS 4 – Educació de qualitat.
Autoria compartida classe 2nB EE (3er) del CEE Mare de Déu de Montserrat.

“Igualtat” (prosa) inspirat en el dibuix 5 i l’ODS 5 – Igualtat de gènere.
Autor: Claudi Ponton de 4t de primària de l’Escola La Concepció.

“L’aigua és vida” (prosa) inspirat en el dibuix 6 i l’ODS 6 – Aigua neta i sanejament.

Autor: Bernat Rivera de 4t de primària de l’Escola Mar Nova.

“Sense gas i sense llum” (prosa) inspirat en el dibuix 7 i l’ODS 7 – Energia assequible i no contaminant.

Autora: Abril Quintana de 3er de primària de l’IEA Oriol Martorell.

“Tot tipus de treball” (poesía) inspirada en el dibuix 8 i l’ODS 8 – Treball decent i creixement econòmic.
Autor: Òscar Fernández de 4t de primària de l’Escola Ferran Sunyer.

“La tortuga i el conill” (prosa) inspirat en el dibuix 9 i l’ODS 10 – Reducció de les desigualtats.
Autors: Joan Ballester i Pepe Ponsa de 4t de primària de Jesuïtes Sant Gervasi. Escola Infant Jesús.

“Conte passat per aigua” (prosa) inspirat en el dibuix 10 i l’ODS 13 – Acció pel clima.
Autor: Blai Picanyol de 3er de primària de l’Escola Reina Violant.

CICLE SUPERIOR

TEXT GUANYADOR:

Aigua neta i bona per beure” (poesia) inspirada en el dibuix 16 i l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 6 – Aigua neta i sanejament.
Autors: Marc Nadal i Eric Chéliz de 6è de primària de l’Escola Fort Pienc.

TEXTOS FINALISTES:

“Seria una gran proesa” (poesia) inspirada en el dibuix 11 i l’ODS 1 – Fi de la pobresa.
Autor: Félix Pelejero de 5è de primària de l’Escola Reina Violant.

“Kanu” (prosa) inspirat en el dibuix 12 i l’ODS 2 – Fam zero.
Autora: Núria Bigordà de 6è de primària de l’Escola Vila Olímpica.

“Salut i benestar” (poesia) inspirada en el dibuix 13 i l’ODS 3 – Salut i benestar.
Autor: Mateu Mendiola de 5è de primària de l’Escola Vila Olímpica.

“Somnis” (prosa) inspirat en el dibuix 14 i l’ODS 4 – Educació de qualitat.
Autor: Leo Tang de 6è de primària de l’Escola Ramón Llull.

“Imagina l’Índia” (poesia) inspirada en el dibuix 15 i l’ODS 5 – Igualtat de gènere.
Autora: Olivia Gadea de 5è de primària de l’Escola Betània Patmos.

“Una geni a l’Índia” (prosa) inspirat en el dibuix 17 i l’ODS 7 – Energia assequible i no contaminant.
Autora: Maria Sarlé de 6è de primària de l’Escola Mar Nova.

“Treball digne” (poesia) inspirada en el dibuix 18 i l’ODS 8 – Treball decent i creixement econòmic.
Autora: Martina Cartanyà de 6è de primària de l’Escola Els Llorers.

“L’animal fantàstic” (prosa) inspirat en el dibuix 19 i l’ODS 10 – Reducció de les desigualtats.
Autors: Joel Martínez i Ivet Tubau de 6è de primària de l’Escola FEDAC Ripollet.

“Acció climàtica” (poesia) inspirada en el dibuix 20 i l’ODS 13 – Acció pel clima.
Autor: Guillem Mateo de 6è de primària de l’Escola Reina Violant.

FELICITATS a tots i totes per la feina ben feta.