CORAL CICLE SUPERIOR

Enguany engeguem un nou projecte musical a l’escola. Hem creat una coral infantil amb alumnes, voluntaris, de Cicle Superior. El motiu és que la Coral Allegro, cor d’adults, dirigida per la Montse Meneses, una de les directores de la Cantània, i que assaja a la nostra escola, ens ha proposat participar del seu Concert de Nadal amb la cantata de Jordi Domènech “Un infant com una estrella”.

És per nosaltres una oportunitat molt engrescadora i tot un honor que hagin triat l’escola Reina Violant. S’hi han apuntat 23 alumnes de CS, assagem els dijous al migdia. Ja us informarem del dia i hora que es farà aquest concert.