Castanyada 2017

Avui, dimarts 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’escola. A dos quarts de deu ha arribat la Castanyera en bicicleta!!! Estava guapíssima…
Ens ha preguntat classe per classe quins eren els nostres noms. A continuació els d’Infantil han ballat La Castanyera i tots els hem aplaudit perquè ho han fet molt bé. Després els alumnes de Cicle Inicial han ballat el ball de la Castanya i també ho han fet molt bé. Un cop han acabat, alguns membres de la comissió de gegants han fet ballar la Violeta, i finalment hem esmorzat castanyes, moniatos i una coca ben bona!
Ha estat fantàstic!
I ara, amb la panxa ben plena…fins la Castanyada vinent!!

Aquí totes les fotos