AVÍS IMPORTANT

Benvolgudes famílies,

Comencem un nou curs amb novetats, empenta i molta il·lusió.

Com ja sabeu, estrenem un nou Equip Directiu amb persones de l’escola, que coneixem i estimem l’escola, i que iniciem aquesta nova etapa amb el desig de fer camí plegats, comptant amb la col·laboració i aportacions de tothom.

Volem informar-vos també que a l’escola, ha hagut obres tot l’estiu.

Estan arreglant el pati interior de l’edifici de Primària i també les escales exteriors. S’estan millorant els revestiments i impermeabilitzant les parets externes. Utilitzarem les escales interiors per accedir als diferents pisos. Veureu que hi ha un passadís protegit per circular dins del pati interior.

Encara no s’han pogut acabar a hores d’ara i, en començar els nens, passarà un temps fins que es puguin finalitzar. Les previsions són difícils de fer, però esperem que no s’allarguin massa.

Està tot pensat per què la convivència sigui possible, fàcil i segura. Tot està previst i contemplat, per tal que treballem i visquem amb el mínim d’incomoditats possible.

Esperem que entengueu la situació, donat que revertirà en una millora de l’edifici de l’escola i per al bé de tots.

Fins dimarts, dia 12,  rebeu una salutació ben cordial amb el desig que tingueu un bon inici de curs!

L’Equip Directiu:

Cap d’Estudis: Carol Garcia