El mural de la Selva

Estimades famílies, ahir ens vam llevar de la migdiada amb una sorpresa!!: els companys de 5è ens van portar un mural, fet per ells, sobre la selva. Un regal molt valorat i que estarà amb nosaltres tot el curs.
MOLTES GRÀCIES!!!  😛

CELEBRACIÓ DE STA. CECILIA

Al Parvulari de l’escola vam celebrar Sta. Cecilia d’una manera molt especial. Després de veure el concert dels nens i nenes grans de l’escola al matí, vam fer el nostre propi concert per la tarda. Aquí teniu als artístes!!

Sortides Infantil curs 2017-18

Famílies, aquí teniu les sortides i activitats que farem al llarg del curs.
SORTIDES I ACTIVITATS DEL CURS 2017-2018
PRIMER TRIMESTRE
OCTUBRE: 31/10/017: CASTANYADA  (tot el cicle) a l’escola
NOVEMBRE:3/11/017: SORTIDA DE TARDOR Can Montcau  (panellets , castanyada, tardor…)
(tot el cicle)
17/11/17: SORTIDA LÚDICA PEL BARRI (tot el cicle)
22/11/017: STA.… Llegeix més»

Castanyada 2017

Avui, dimarts 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’escola. A dos quarts de deu ha arribat la Castanyera en bicicleta!!! Estava guapíssima…
Ens ha preguntat classe per classe quins eren els nostres noms. A continuació els d’Infantil han ballat La Castanyera i tots els hem aplaudit perquè… Llegeix més»

Noves plantes a les jardineres!!

Aquesta setmana em fet una plantació en les jardineres del pati d’infantil. Entre tots ens hem encarregat de posar la terra, fer els forats per ficar les plantes, plantar i regar. Entre tots les cuidarem i segur que flors i fruits ens donaran.
Llegeix més»