L’obra de teatre de final de curs

Aquest curs hem participat a Xarxes pel Canvi amb el projecte de teatre i ha conclòs amb l’obra que s’ha representat entre tots els alumnes de l’escola.
L’obra és “El malalt imaginari” de Jean Baptiste (Moliere) i ha estat una experiència molt enriquidora.
Els cursos d’Infantil van… Llegeix més»

Guia de lectures d’estiu!

Ja arriba l’estiu i amb tot el temps que tenim per endavant, tenim l’oportunitat de fer tot allò que més ens agrada… A més a més de trobar els dies per buscar un lloc ben bonic per estar-hi amb la família; refrescar-nos a la platja, a la piscina, als rius i llacs (i als estanys!); visitar parents llunyans… també trobar l’estona de fer una mica de deures d’estiu i PER LLEGIR!… Llegeix més»

RECOMANACIÓ FAMÍLIES!

“Educar després dels atemptats” Phillipe Meirieu, professor de primària i d’universitat, i director de l’Institut Nacional d’Investigació Pedagògica.

Defensa una educació diferenciada però no excloent que s’adapti a tothom i, en la seva recerca, ha estudiat la interacció entre companys d’aprenentatge i el treball en grup.… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2018

Enguany hem celebrat els Jocs Florals a l’escola.
Aquest any, com a novetat, també ha participat Educació Infantil i ho hem dut a terme al gimnàs.
Ha estat una festa preciosa.
Aquí us deixem unes fotografies.
FELICITATS a tots i totes. Ha estat un acte preciós!