Guies de lectura

Benvolgudes i benvolguts,
Us fem arribar les Guies de lectura Sant Jordi 2018, corresponents a EI-CI i CM-CS. Com ja és habitual, han estat elaborades pel seminari de coordinació de Biblioteques Escolars de Gràcia.
Esperem que us siguin d’utilitat.
Bona diada de Sant Jordi!
guies… Llegeix més»

School to School

Hola famílies,
Com cada dia, seguim aprenent-ensenyant valors a l’escola, un d’ells és l’amistat, la solidaritat i el respecte per les altres cultures. Els valors es poden aprendre de moltes formes, i una d’elles és experimentar-les a través d’un projecte d’intercanvi de cultures en anglès ”… Llegeix més»

DANSA ARA!

Els ninges de 2n ja hem fet el Dansa ara! El passat dimarts 17 d’abril vam anar a ballar al Palau Sant Jordi amb altres escoles de Barcelona, en total erem 4.000 nens i nenes ballant al mateix moment… i com hi havia 2 torns,… Llegeix més»

DIA DE JOCS!!!

Avui dia 23 de Març, aprofitant que els companys de primària han marxat a fer una sortida d’esport, els d’infantil ens hem quedat al pati de l’escola fent una Gimcana de jocs variats. Ens ho hem passat molt bé, alhora que també hem fet esport.… Llegeix més»

DANSA ARA!

Famílies de Segon,
Perdoneu pel doble missatge sobre el Dansa Ara, però han tornat a enviar un nou PDF des de l’organització. L’actualitzarem als dos missatges, però hem volgut penjar-lo individualment en aquest per si de cas algú ja se’l va descarregar ahir.
Aquí teniu l’enllaç.
Salutacions,
Comissió… Llegeix més»

ATENCIÓ DANSA ARA!

Benvolgudes famílies de Segon,
Us recordem que el proper dia 17 d’abril del 2018 a les 11:30h tindrà lloc l’activitat Dansa Ara al Palau Sant Jordi de Barcelona. Estem molt contents de participar-hi, i esperem que us agradin molt totes les danses que hem estat preparant… Llegeix més»

PLANTADA A L’ESCOLA

Divendres 16 de març vam dur a terme la plantada a l’escola. Vam participar tots els cursos, des de Parvulari fins a Primària. Vam plantar plantes aromàtiques, d’hort i ornamentals:

• Als espais de separació del pati d’Educació Infantil i la pista.
  • A l’hort del pati de sorra.
  • A la terrassa… Llegeix més»

Audiència pública 16-17

Després de la tasca que van elaborar els i les alumnes de 6è del curs passat, juntament amb altres escoles de Barcelona a la XXII Audiència Pública amb el tema “BARCELONA, CIUTAT REFUGI”, tenim BONES NOTÍCIES!
L’Ajuntament de Barcelona ens ha escoltat i ha fet cas… Llegeix més»

PEC

A l’apartat del menú “documents del projecte d’escola” ja trobareu el PEC de l’escola actualitzat per tal que el pugueu llegir. Ha estat aprovat pel claustre de l’escola i també s’ha presentat al Consell Escolar.
Aquí també el podeu trobar per fer-li un cop d’ull.

JA TENIM AULA FOSCA!!!

Al parvulari ja hem montat l’aula fosca davant de la classe de P4, els Pirates, un espai d’experimentació i joc dels sentits amb la llum i les ombres. L’hem pensat i dissenyat entre tots els nens i nenes del cicle després de fer varies converses. Aquí… Llegeix més»