Taller “Eines per a l’acompanyament escolar dels teus fills i filles”

L’Ajuntament de Granollers amb el suport de la Diputació de Barcelona organitza el taller “Eines per a l’acompanyament escolar dels teus fills i filles”.

Dues sessions de 2 hores, amb la finalitat d’implicar-se eficaçment en el procés educatiu dels fills i filles per tal de millorar el seu rendiment acadèmic i el seu benestar emocional i físic. I posar en pràctica, de manera personalitzada, per cada família i cada fill o filla, les estratègies i eines apreses.

A càrrec de Ana Isabel del Rio, pedagoga
DILLUNS 27 DE NOVEMBRE I DIMARTS 28 DE NOVEMBRE (compromís d’assistència a les dues sessions.
DE 18H A 20H
A LA SALA D’ACTES DE LA BIBLIOTECA ROCA UMBERT (Av. Enric Prat de la Riba, 77)
Inscripcions fins el 17 de novembre a: www.granollers.cat/eduquemenfamilia