Festa de Tardor, 28 d’octubre

A la nostra escola aquest divendres dia 28 d’octubre celebrarem la Festa de la Tardor amb diferents activitats: exposició de pastissos de tardor, contes, panellets, cançons, danses …
Pel matí us convidem, un any més, a participar elaborant pastissos de Tardor. Per apuntar-vos ho podeu fer a les graelles que trobareu a l’espai on recolliu els vostres fills i filles. Els pastissos els haureu de portar el mateix divendres 28 d’octubre a les 9h del matí i deixar-los als menjadors de Petits i de Grans. Allà hi haurà uns mestres que us els recolliran. Els pastissos seran per l’esmorzar dels vostres fills que compartiran entre tots abans del pati.
Per la tarda volem gaudir d’un espai de festa amb tots vosaltres i ens agradaria que vinguéssiu a l’escola. Aquesta vegada seran els nens i nenes de la Comunitat de Petits (P3, P4 i P5) que ens han preparat unes danses relacionades amb la Castanyada i la Comunitat de Mitjans i Grans cantaran una cançó.
La porta de l’escola s’obrirà a les 15,15h i us demanem que us col·loqueu al voltant de la pista del pati de Primària just darrera dels nens i nenes de l’escola per poder veure bé les danses i sentir les cançons.
En acabar aquest acte la Comissió de Sortides i Festes ha preparat una festa de Tardor amb berenar (el benefici serà per a l’intercanvi dels alumnes de 6è ), tallers i altres activitats de promoció de la participació a l’escola.

IMPORTANT:
– Us agrairem que respecteu el dret d’imatge dels alumnes de l’escola, per tant, no es podran fer fotografies ni vídeos. Hi haurà una mestra encarregada de filmar i després es penjarà al web de l’escola des d’on ho podreu visualitzar.
– Us recordem que dilluns dia 31 d’octubre serà dia de lliure disposició i dimarts dia 1 serà festiu i l’escola romandrà tancada. Reprendrem les classes amb normalitat el dimecres 3 de novembre de 2016.