Cantada de nadales

C A N T A D A D E N A D A L E S

Dissabte 16 de desembre

L’Ajuntament de Granollers organitza la tradicional Cantada de Nadales on les escoles participem cantant i passejant pels carrers de la ciutat i la Xarxa d’AMPAS de Granollers s’encarrega de donar-li un caire solidari donant suport a la Marató de TV3, aquest any dedicat a les malalties infeccioses.

Trobareu una guardiola de la Marató de TV3 a Secretaria on podreu fer la vostra aportació durant aquests dies a l’escola i el dia de la Cantada pels carrers de la nostra ciutat.

Es farà un recompte final amb totes les guardioles de les altres escoles participants.

* Programació de la Cantada de Nadales:

Dia: Dissabte 16 de desembre

Hora inici Cantada: 17:30 hores (hora trobada 17:15 hores)

Punt de trobada i sortida: Plaça Maluquer i Salvador (davant biblioteca Can Pedrals)

Recorregut: Es farà pels carrers i places de Granollers segons itinerari

Final: Cantada general amb totes les escoles a les 18:30 hores a la Plaça de l’Esglèsia.

Per acabar podrem beure un got de brou a la mateixa Plaça de l’Esglèsia, que prepara la AAVV del Centre.

IMPORTANT: CALDRÀ PORTAR GOTS RECICLATS DE CASA, ja que no es donaran gots de plàstic,educant així en valors i treballar la sostenibilitat.

Aquest any proposem que tot el que participi vingui amb Guarniment de nadal.

Animeu-vos i porteu instruments musicals tant per l’assaig com pel dia de la Cantada de Nadales.

Guia amb el recorregut i els llocs on fareu les tres cantades
Mapa de la Plaça de l’Església. Es tracta de la situació on estaran els cons per indicar el punt de trobada de les AMPA i centres
Fotocòpia de la Nadala fum fum fum.

Ja ho tenim preparat!!

Seguim en contacte . Per qualsevol dubte o aclariment, ja sabeu on trobar-nos!