Els teus fills et necessiten. Fes-te soci de l’AMPA!

info ampa lledoner

Des de l’AMPA de l’Escola Lledoner volem fer una crida a totes les famílies per animar-vos a participar als projectes que actualment es desenvolupen des de l’Associació de Mares i Pares del col·legi. Us adjuntem un fulletó informatiu per tal que conegueu la tasca de l’AMPA, la seva importància per a la nostra comunitat d’aprenentatge i per a moltes de les activitats que s’organitzen durant el curs escolar:

AMPA Escola Lledoner

Sense l’ajuda de les famílies, res d’això seria possible! T’animes a ser soci de l’AMPA? Col·labora!