Actes Dia de la pau

dia de la pau

El dimecres 31 de maig, els centres educatius, participarem de les activitats commemoratives del 31 de maig, Dia de la pau a Granollers.

Per aquest motiu us convidem a participar d’aquest acte al pati de primària. Aquesta activitat tindrà lloc a 9.05h, l’hora en què el 31 de maig de 1938 caigueren les bombes sobre Granollers. Dos alumnes de quart llegiran el manifest i després tots junts escoltarem una cançó relacionada amb la pau.

Els alumnes continuaran l’activitat a la Porxada amb el lema OBRE ELS ULLS PER MIRAR EL MÓN. Així, doncs, aquest dia heu d’entrar directament cap a la pista on hi haurà els tutors dels vostres fills que us esperaran per acollir els nens.