Sant Jordi

Per Sant Jordi tot l’alumnat de l’escola fa una exposició al gimnàs del nostre centre amb les produccions literàries de P3 fins a 6è perquè tot aquell que vulgui ho pugui visitar. De la lletra reina, fins a paraules dolces o la frase divertida, els rodolins, descripcions, cal·ligrames, poemes, llegendes o relats de ficció.

A la tarda fem el Concurs dels Jocs Florals amb l’alumnat de Primària que s’ha han estat preparant durant dies a l’aula amb l’acompanyament del professorat. Un jurat format per ajuntament, AMPA i professorat ha deliberat quines són les produccions més originals, divertides i literàries de cada curs. L’objectiu és potenciar l’expressió escrita, fer volar la imaginació i motivar-los a seguir escrivint.

Font: Imatges extretes del centre.