Projecte Interdisciplinar de 6è

El fil conductor de l’escola d’aquest curs és “Costums i tradicions catalanes”. Al segon trimestre, aprofitant el tema CATALUNYA que està dins dels continguts de medi social, els alumnes de sisè ens hem endisat i hem viscut llocs, festes i cultura de la nostra terra.

El primer que es va decidir va ser el nom de la classe. Finalment, 6A es van dir els Batuca l’olla i els de 6B els Castellers. Hem decorat les portes de l’aula, hem visitat el Parlament i el Parc de la Ciutadella, fem recerca d’informació de les batucades i els castellers d’arreu, els Batuca l’Olla de Cànoves ens venen a fer una explicació, hem fet conferències a les altres classes sobre Gaudí, la gastronomia catalana o la figura de la Cabra d’Or i per acabar, per Carnaval ens disfressem de Batucaires i Castellers!!

Si voleu saber més sobre aquest Projecte tant interessant, cliqueu aquí!!